نایب رییس اتاق اصناف در این جلسه گفت: اتاق اصناف مشهد از بزرگترین تشکل خصوصی است که می‌تواند گامی موثر در اقتصاد کشور داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  خاوری در دیدار هیأت تجاری پاکستان با فعالان بازار مشهد  با اشاره به اهمیت اتاق اصناف در اقتصاد شهر مشهد افزود:کوتاه کردن چرخه‌ی اقتصادی بین تولید کننده و مصرف کننده میان ایران و کشور‌های هدف و پایین آمدن قیمت تمام شده کالا در دوطرف برای مصرف کنندگان به حداقل برسد.


وی همچنین فرستادن هیات‌های تجاری به کشور‌های هدف مانند افغانستان، تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان و نوشتن تفاهم نامه را از قدم‌های خوب برداشته شده برای ارتباط‌های تجاری توسط این اتاق دانست و حضور هیات تجاری پاکستان در مشهد را فرصت مغتنمی دانست که می‌تواند ارتباطات تجاری فیمابین اصناف مشهد و کشور پاکستان را تسهیل کند.

 رییس اتاق بازرگانی مشترک پاکستان و ایراندر ادامه این جلسه، اقتصاد کشورمان را یکی از مهمترین اقتصاد‌های منطقه دانست و گفت:برگزاری این جلسه برای هیات تجار پاکستانی بسیار اهمیت دارد و ما از این ارتباطات دو سویه استقبال می‌کنیم و برای تسهیل و هموار کردن دادوستد بین دو کشور تلاش خواهیم کرد.

والی محمد مواد غذایی، میوه، نساجی و سنگ‌های قیمتی را از مهمترین اقلام وارداتی به این کشور دانست و گفت: بیشتر صادرات از این کشور را اقلامی مانند برنج، میوه‌های تازه مانند نارنگی و انبه، سبزیجات، پارچه و کاغذ تشکیل می‌دهد و تجار این کشور علاقه بسیار زیادی برای گسترش فعالیت‌های تجاری خود دارند که می‌توان از فرصت گفتگو برای فعال کردن تجارت بین دو کشور استفاده کرد.

انتهاسی پیام//ف.ج
 
 

دیدار هیأت تجاری پاکستان با فعالان بازار مشهد در اتاق اصناف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.