پنجمین همایش نشان تجاری با رویکرد نقش برند در توسعه کسب و کار از امروز به مدت ۲ روز در مشهد آغاز به کار کرد.

برگزاری پنجمین همایش نشان تجاری در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،امیرمهدی مرادی دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان در این همایش گفت: برای پنجمین سال متوالی همایش نشان تجاری با رویکرد «نقش برند در توسعه کسب و کار» به همت انجمن مدیران صنایع خراسان و با همکاری اتاق بازرگانی مشهد، تشکل‌های وابسته به اتاق، اتاق اصناف، شرکت شهرک‌های صنعتی و حمایت و نظارت استانداری و سازمان صنعت و معدن و تجارت استان برگزار شد.


وی افزود: با توجه به نیازی که در جامعه برای آگاه‌سازی مباحث برند و نقش آن در تجارت وجود داشت از سال ۹۱ اقدامات لازم برای برگزای همایشی تحت این عنوان در انجمن مدیران صنایع خراسان کلید خورد که با تلاش‌های صورت گرفته توانستیم طی چهار سال متوالی با محور‌های «تولید بدون کارخانه»، «مشتری مداری و حضور در بازار‌های جهانی»، «رفتار مصرف کننده» و «رقابت پذیری پایدار» این سلسله همایش‌ها را برگزار کنیم.


مرادی گفت: در این همایش نشان تجاری محور اصلی بر پایه نقش برند‌ها در توسعه فضای کسب و کار گذاشته شده و به مباحثی از جمله مدل‌های کسب و کار برند‌های موفق، مدیریت دانش و سرمایه فکری و نقش آن در توسعه کسب وکار، راز‌های موفقیت برند‌های بین المللی (انتقال تجربه)، ارائه تجربه کار در بازار ایران در خصوص کالا‌های مصرفی و ... به صورت تخصصی توسط اساتید برتر علمی کشور پرداخته می‌شود.


دبیر اجرایی پنجمین همایش نشان تجاری از حضور ۱۱ استاد برتر و به نام در این همایش خبر داد و افزود: بهنود ا... وردی نیک، حیدر امیران، حسین عبده تبریزی، حسین گائینی، رضا فضلی صالحی و ... از جمله اساتید پنجمین سال همایش نشان تجاری هستند و در مدت زمان دو روزه همایش یک روز و نیم به مباحث آموزشی پرداخته می‌شود و در مراسم اختتامیه نیز تجلیل از برند‌های برتر استان را با حضور استاندار خراسان رضوی، رییس اتاق ایران، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و دیگر مقامات استانی خواهیم داشت.



انتهای پیام // ف. ح.

 


توسعه کسب و کار در همایش نشان تجاری در مشهد بررسی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.