رئیس پلیس راه خوزستان از ممنوعیت تردد بارهای ترانزیتی‌ها در مرز چذابه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی، رئیس پلیس راه خوزستان گفت : علاوه بر ممنوعیت تردد بارهای ترانزیتی در مرز چذابه دو جاده قدیم و جدید محور بستان از قسمت پارکینگ شهرداری به چذابه به صورت رفت و برگشت یک‌طرفه شده است.

وی افزود: پیاده روی های خودجوش زائران در محور اهواز به سوسنگرد یکسری پیاه‌‌روی خودجودش از حمیدیه آغاز شده باعث بروز مشکلات ترافیکی در این مسیر شده است و در حال حاضر در مسیر شلمچه ترافیک روان است.

دولتشاهی تصریح کرد: هرچه به ایام اربعین نزدیک‌تر می‌شویم حجم ترافیک در مسیرهای  اهواز به خرمشهر، خرمشهر تا شلمچه، اهواز به سوسنگرد تا بستان و چذابه و همچنین محور اهواز به اندیمشک بیشتر می شود.

رئیس پلیس راه خوزستان به مردم توصیه کرد: تقاضا داریم مردم خودروهای خود را در پارکینگ پارک کنند زیرا در غیر این صورت باعث سد معبر شدن و بروز ترافیک در مسیر می شوند ما نیز خودروها را با یدک کش جابجا خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: مسیر اهواز تا چذابه تنها در مقاطعی دارای روشنایی است و به زائران توصیه می‌شود که شب هنگام در این مسیر حرکت نکنند زیرا دیدن افراد در جاده‌ای که فاقد روشنایی است و با توجه به اینکه بیشتر زائران لباس‌های مشکی بر تن کرده‌اند، سخت است.

دولتشاهی بیان کرد: همچنین مسیر اهواز تا چذابه به تازگی آسفالت شده و هنوز خط‌کشی نشده‌ است و زائران پیاده دقت کنند که در سواره‌روها پیاده‌روی نکنند.


انتهای پیام/و


 ترافیک روان در شلمچه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.