فرماندار اندیمشک از برپایی 45 موکب در این شهرستان برای استقبال از زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک با اعلام آمادگی دستگاه های اجرایی این شهرستان برای خدمات رسانی به زائران کربلا در کنار موکب های مردمی بیان کرد: در این راستا 9 کمیته تخصصی در راستای اجرای برنامه های فرهنگی ایام اربعین در اندیمشک تشکیل شده است.

وی اذعان داشت: در روزهای آینده نیز ده ها ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف در این شهرستان برپا می شود.

جهانگیری تصریح کرد: اندیمشک به عنوان ورودی استان خوزستان هر سال در ایام اربعین محل تردد هزاران نفر از زائران کربلای معلی است که به منظور خدمت رسانی بهتر به آن ها ستاد اربعین در این شهرستان تشکیل شده و فعال است.

فرماندار اندیمشک در ادامه اظهار داشت: از آنجا که در روزهای منتهی به اربعین حسینی ترافیک در جاده های اندیمشک سنگین است، لذا در این راستا برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

این مقام مسئول افزود: با همکاری سازمان تاکسیرانی اندیمشک ده ها دستگاه تاکسی برای جابجایی زائران اربعین حسینی از اندیمشک به مرزهای چذابه و شلمچه آماده شده که بر فعالیت آن ها نظارت می شود.

پیمان جهانگیری اذعان کرد: تمام تمهیدات لازم برای تامین نیازهای زائران اربعین در شهرستان اندیمشک پیش بینی و فراهم شده است و دستگاه های خدماتی، اجرایی و اداری شهرستان نیز برای پذیرایی از عاشقان اهل بیت (ع) آماده ‌اند.

وی اظهار داشت: ستاد اربعین حسینی در اندیمشک 24 ساعته آماده خدمات رسانی به زائران کربلا می باشد.

انتهای پیام/گ

برپایی 45 موکب در اندیمشک برای استقبال از زائران اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.