رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان خوزستان از اعزام ۳۰ دستگاه آمبولانس از استان‌های دیگر به خوزستان خبر داد‌.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهیار میرخشتی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان خوزستان بیان کرد: به منظور خدمات ‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرزهای چذابه و شلمچه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و دانشکده علوم پزشکی آبادان اقداماتی را انجام دادند.

وی فعالیت‌های بهداشتی و درمانی، بهداشت محیط و ویزیت بیماران را از جمله اقدامات دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و دانشکده علوم پزشکی آبادان در این 2 مرز عنوان کرد.

میرخشتی اعزام بیماران اورژانسی به بیمارستان را از دیگر اقدامات انجام شده در مرزهای چذابه و شلمچه اعلام کرد و اذعان داشت: به منظور خدمات رسانی به زائران اربعین درمانگاه شبانه روزی در مرز چذابه راه‌اندازی می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان خوزستان افزود: این درمانگاه از روز سه شنبه در مرز چذابه برپا شده و همکاران عزیز در حال تجهیز آن هستند که پس از این کار، فعالیت رسمی درمانگاه برای خدمات رسانی به زائران اربعین آغاز می‌شود.

شهیار میرخشتی تصریح کرد: در این درمانگاه پزشک و پرستار زن و مرد برای انجام تزریقات حضور می‌یابند، همچنین داروخانه و خدمات مامایی در آن مستقر می‌ گردد.

وی بیان داشت: این درمانگاه تا چند روز پس از اربعین خدمات رسانی به زائران سرور و سالار شهیدان را انجام می‌دهد.

میرخشتی در ادامه گفت: بنا داریم به منظور خدمات رسانی بهتر به زوار دندانپزشکی سیار نیز در مرز چذابه بر پا کنیم.

این مقام مسئول اذعان کرد: همچنین اتاق عمل و آزمایشگاه اورژانس نیز در مرز چذابه برپا می‌شود تا در صورت موارد اورژانسی به زوار خدمت رسانی کنیم.

وی بیان داشت: هم اکنون مسیر اهواز به مرز چذابه را زیرپوشش داریم و عوامل اورژانس در پایگاه‌ها مشغول خدمت‌رسانی هستند، همچنین مسیر شلمچه نیز تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان خوزستان اظهار کرد: به منظور خدمات رسانی به زائران اربعین 30 دستگاه آمبولانس از استان‌های دیگر به خوزستان اعزام می‌شود‌ که در رمزهای شلمچه و چذابه و مسیرهای منتهی به آن ها مستقر می‌شوند.

انتهای پیام/گ

 ۳۰ دستگاه آمبولانس از استان‌های دیگر به خوزستان اعزام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.