رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: «قانون موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان راجع به همکاری در زمینه پیشگیری، محدود سازی و کاهش پیامدهای شرایط اضطراری » برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ ‌شد.

ابلاغ قانون کاهش پیامدهای شرایط اضطراری به وزارت کشوربه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسماعیل نجار معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار کرد: در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران «قانون موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان راجع به همکاری در زمینه پیشگیری، محدود سازی و کاهش پیامدهای شرایط اضطراری » برای اجرا به وزارت کشور، ابلاغ ‌شد.

دبیر شورایعالی مدیریت بحران کشور تصریح کرد: این قانون امکان استفاده مشترک از امکانات کشورهای همسایه به ویژه جمهوری آذربایجان را در هنگام شرایط اضطراری و بحرانی فراهم آورده است.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور گفت: بر اساس این موافقتنامه "واکنش به شرایط اضطراری" شامل عملیات نجات و دیگر اقدامات اضطراری که در صورت بروز شرایط اضطراری صورت می گیرد و هدف از آنها نجات دادن جان افراد و حفظ سلامتی آنها، حفاظت از محیط زیست و کاهش میزان خسارت ها و صدمات مادی است و مناطق شرایط اضطراری را نیز در بر می گیرد.

انتهای پیام/

رئیس جمهور قانون کاهش پیامدهای شرایط اضطراری را برای اجرا ابلاغ کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار