رییس دادگاه عمومی بخش جازموریان از آزادی یک کودک 7ساله ذهکلوتی که اول مهر سال جاری متقارن با بازگشایی مدارس به گروگان گرفته شده بود خبر داد .

کودک 7ساله ربوده شده از چنگال آدم ربایان مسلح آزاد شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمد فروغی رییس دادگاه عمومی بخش جازموریاناظهار داشت: پس از کسب گزارشی مبنی بر یک فقره آدم ربایی،دستگاه قضائی بلافاصله با حساسیت رسیدگی به این موضوع را در دستور کار جدی قرار داد و دستورات قضائی لازم صادر گردید.


این مقام قضائی اعلام کرد: تحقیقات اولیه در این زمینه مشخص نمود،گروگانگیران به صورت مسلحانه و توسط دو دستگاه پژوه 405اقدام به ربایش این کودک از مقابل درب منزل وی می نمایند.


وی بیان داشت:سرانجام طی یکسری اقدامات اطلاعاتی دو نفر از گروگانیران مسلح در یکی از شهرستان های جنوبی استان کرمان دستگیر می شوند و در بازجویی های اولیه مشخص می گردد،کودک ربوده شده به استان سیستان وبلوچستان منتقل شده است.


فروغی خاطرنشان ساخت:در نهایت با تلاش شبانه روزی دستگاه قضائی وانتظامی و با همکاری ریش سفیدان محلی و سران طوایف شامگاه گذشته کودک ربوده شده به آغوش گرم خانواده بازگشت.


وی با بیان اینکه علت وانگیزه اصلی این حادثه اختلافات مالی بوده است،اعلام کرد:آدم ربایان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده اند و دستورات قضائی لازم جهت دستگیری سایر عوامل دخیل در پرونده ادامه دارد.

 

انتهای پیام/س

 

آزادی کودک 7 ساله از چنگال آدم ربایان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار