رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زابل گفت: در راستای تحقق اهداف سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و به منظور افزایش رفاه روستاییان، طرح روستا تعاون در سطح 56 روستای این شهرستان اجرا می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مجتبی زاده میر با بیان اینکه اجرای این طرح به تازگی آغاز شده است، گفت: روستاهای هدف اجرای طرح روستا تعاون بر اساس کار مطالعاتی مشخص شده و قرار است این طرح در سطح ٥٦ روستای منطقه سیستان به جز زهک اجرا شود.


وی افزود: دولت بر اساس قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستائی و عشایری مصوب مجلس شورای اسلامی، با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی و با اعطای تسهیلات به‌ صورت قرض‌الحسنه اقدام به ایجاد طرح ملی تعاون روستایی کرده است.


زاده میر تصریح کرد: تسهیلات ارائه شده در این طرح نزد بانک‌های کشاورزی، پست بانک و توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید و صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری به شرکت های تعاونی به دنبال ایجاد اشتغال در روستاها می باشد.


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زابل با تاکید بر اینکه اجرای طرح های اینچنینی، زمینه های رشد و توسعه روستاها را در بردارد و حتی می تواند عاملی برای مهاجرت معکوس باشد افزود: علاقمندان و بویژه روستائیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/گ

طرح روستا تعاون در زابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار