مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از آمادگی ۲۵ پایگاه ثابت و سیار هلال احمر برای خدمات رسانی به مسافران در جاده‌های پر تردد استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ صارم رضایی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان بیان کرد: برای اولین بار در لرستان تمامی اقلام امدادی قبل از شروع فصل سرما دپو شده و نیرو‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر لرستان آماده کمک‌رسانی به هم‌وطنان گرامی هستند.

وی ادامه داد: در راستای خدمت‌رسانی به مردم تیم واکنش سریع یا همان رنجر‌های هلال‌احمر با گذراندن دوره‌های تخصصی و مهارتی و با کسب رتبه اول تیمی جوانان ایثار کشور در وضعیت مناسبی برای امدادرسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر لرستان دارای ۱۸ پایگاه ثابت و ۷ پایگاه موقت امدادی در مکان‌های پرتردد و حادثه‌خیز است و حدود ۴۴۰ نفر نیروی امدادگروکشیک ساختمانی در این پایگاه‌ها به صورت دائم مستقر هستند.

وی با اشاره به تجهیزات امدادی بیان کرد: تعداد ۱۰۰ دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی در اختیار هلال‌احمر لرستان است که در وضعیت مناسبی بوده و برای اوایل فصل سرما مشکل جدی ندارند.

رضایی افزود: دستگاه‌ها و خودرو‌های جدیدی به مرکز سفارش داده شده و به گفته مقامات تا ۲ ماه آینده خریداری و به ناوگان هلال‌احمر لرستان اضافه خواهند شد.

انتهای پیام/م

۲۵ پایگاه ثابت و سیار هلال احمر لرستان برای خدمات رسانی به مسافران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.