رئیس شورای شهر بجنورد گفت: با توجه به اکثریت آراء در شورای شهر بجنورد پیشنهاد افزایش ۱۰ درصدی تعرفه‌ها نسبت به سال گذشته تصویب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سید محسن موسوی عضو شورای شهر بجنورد در جلسه کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر بجنورد گفت : از سال 95 تاکنون افزایش قیمتی در این خصوص نداشتیم و میانگین تعرفه‌هایی که شورای شهر مصوب کرد کمتر از 10 درصد است.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر بجنورد با بیان این که در این خصوص 3 راه حل توسط شورا مطرح شد ،افزود : ردیف‌هایی که بیش از 10 درصد افزایش داشته را به سقف 10 درصد کاهش دهیم ، اصرار بر مصوبه و ادامه پیدا کردن این پیشنهاد و مسکوت ماندن این مصوبه تا بهمن ماه است که کمیته تعدیل در پایان سال با این مصوبه موافقت خواهد کرد.

بهمن جباری، رئیس کمیسیون بودجه شهرداری هم در این خصوص گفت : سازمان‌های اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی مجموعه شهرداری هر پیشنهادی در خصوص افزایش تعرفه دارند را تا بهمن ماه ارائه دهند چراکه در سال آینده افزایش بهای خدمات و عوارض نخواهیم داشت.

محمدی رئیس شورای شهر در این خصوص اظهار داشت: با توجه به رأی گذاشتن این موضوع در صحن علنی شورا، پیشنهاد افزایش 10 درصدی تعرفه‌ها نسبت به سال گذشته تصویب شد.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/آ

افزایش 10 درصدی تعرفه حمل و نقل عمومی در شهر بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.