رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بجنورد گفت : بودجه سال 96 شهرداری 130 میلیارد تومان است که از این میزان 69 میلیارد آن به حوزه عمرانی اختصاص یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ ، بهمن جباری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بجنورد در نخستین نشست رسمی شورای اسلامی شهر با خبرنگاران گفت : بودجه سال 96 شهرداری 130 میلیارد تومان است که از این میزان 69 میلیارد آن به حوزه عمرانی و 31 میلیارد تومان نیز به دیون شهرداری اختصاص یافته است و  38 میلیارد آن در زیرسازی معابر٬ حقوق پرنسل شهرداری، فضای سبز و پروژه‌های دیگر٬ سرمایه‌گذاری شده است.

 جباری افزود: با این حساب در 6 ماه نخست سال 96، 38 میلیارد صرف هزینه های عمرانی شده است و عملا در 6 ماهه دوم سال 96 هیچ فعالیت عمرانی را نمی‌توانیم انجام دهیم.

وی در این نشست با بیان اهداف این کمیسیون در دوره جدید٬ گفت: طراحی و تدوین سند توسعه شهر٬ تشکیل کارگروه اقتصادی سرمایه‌داری٬ تشکیل کمیته درآمدی تخصصی برای تدوین لایحه درآمدی٬ پیگیری مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی و پیگیری ممیزی سطح شهر برای ایجاد شهر الکترونیک٬ از مهم‌ترین برنامه‌های این کمسیون در دوره جدید شورا است.

وی افزود: رکن اساسی مردم سالاری در کشور‌های مدنی٬ حاکمیت شورای شهر بوده و شورای اسلامی شهر در دوره پنجم به دنبال مدل شورا شهر است. مشکل اساسی کار فرهنگی شهر، عدم یکپارچه سازی فعالیت‌های فرهنگی سطح شهر است.

انتهای پیام/ط

نخستین نشست شورای شهر بجنورد با خبرنگاران برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.