سید حسن خمینی با انتشار تصویر نامه ای از پدرش ، صفحه اینستاگرام خود ر ابه روز رسانی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام سید حسن خمینی نوه بنیان گذار انقلاب اسلامی تصویری از نامه سید احمد خمینی (پدرش ) رادر صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

  آیت الله مستجابی از دوستان مشترک مرحوم سید احمد خمینی و امام موسی صدر کتابی را به سید حسن خمینی  هدیه می دهد که نامه یادگار امام  در آن چاپ شده است.

سید حسن خمینی در این پست نوشت:
چند روز پیش حضرت آیت الله آقاى مستجابى کتابى را براى من هدیه فرستادند. این بزرگوار از نوادر روزگار ماست و به سبب انتساب و یا هر علت دیگر از دوستان نزدیک امام موسى صدر و مرحوم حاج آقا مصطفى و مرحوم پدرم بوده اند.

این عالم پهلوان که سال هاى ملى شدن صنعت نفت را هم در سیاست و حواشى آن سیر کرده است، بیش از هر چیز یک جوانمرد است. محبت و صفاى ایشان هر کسى را مجذوب مى کند چه رسد به کسانى که سابقه ى. ده‌ها سال مراودت خانوادگى با ایشان دارند.

کتاب مزبور، نامه اى را از مرحوم پدرم انتشار داده که خطاب به حضرت مستجابى است، نامه اى که تاریخ نگارش آن معلوم نیست.

طنز و لطافت قلم نویسنده، هم گویاى شخصیت ایشان ست و هم نمونه اى است که بر نوع روابط و ادبیات آن مرحوم با دوستانش دلالت مى کند و مى تواند به شناخت شخصیت ایشان کمک رساند.

امید آنکه همه رفتگانمان در جوار رحمت حق آرام گیرند و بزرگانمان با صحت و سلامت قرین باشند.
متن نامه:
قربانت گردم. پس از عرض سلام. امیدوارم که به سلامت بوده باشى. حال من به حمد الله خوب. ملالى نیست غیر از دورى رفقا. نمى دانم چه بنویسم. مى دانم که هر چه بنویسم حال خواندنش را ندارى، فقط بدان که دلم برایت خیلى تنگ شده است. از قول من به هر که دلت خواست سلام برسان. قربانت احمد خمینى.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار