با متخلفان در ایام اربعین حسینی برخورد قانونی می شود.

مهدی عباسی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی (ع) و ایام ماه صفر، جهت جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در آژانس‌ های مسافرتی و دیگرمراکز خدمات سفر طرح تشدید برخورد با متخلفان این بخش در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به تقاضای زیاد مردمی و با عنایت به اینکه برخی افراد سودجو اقدام به تهیه بلیط هواپیما به صورت انبوه و واگذاری آن به قیمت‌ های بسیار بالاتر و خارج از ضوابط انجمن صنفی آزانس‌ های مسافرتی  و بدون مجوز می‌ کنند، طرح تشدید برخورد با متخلفان با راه اندازی گشت سیار تعزیرات حکومتی انجام می‌ شود.

عباسی گفت: در این طرح  با گرانفروشان و فروشندگان  غیر مجاز بلیط‌ های اینترنتی خبر داد و گفت: علی رغم اینکه شعب سیار این اداره کل در اماکن پر تردد در ایام مذکور حضور می‌یابند و یا حضور بازرسان  سازمان صنعت، معدن و تجارت و روسای شعب تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی لازم هم صورت می‌پذیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با هشدار به این گونه افراد و هم چنین متصدیان آژانس‌ های هوایی و دیگر مراکز ارایه دهنده خدمات سفر از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به ادارات تعزیرات حکومتی یا به  شماره ۱۳۵ سامانه تعزیرات حکومتی و یا با سامانه ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت اعلام تا برخورد به موقعه و قاطع با متخلفان انجام گیرد.

عباسی افزود: ۸ هزار و ۳۱۱ فقره پرونده ۶ ماه نخست امسال به شعب تعزیرات حکومتی ارسال که همه آن مختومه و متخلفان به مبلغ ۳۶ میلیاردو ۵۲۶ میلیون و ۹۱۶ هزار و ۸۹۸ ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی افزود: در این مدت عدم درج قیمت با ۲ هزار و ۸۹۶ فقره، گران فروشی با هزار و ۸۹۱ فقره، عدم صدور فاکتور با ۶۰۲ فقره، عدم ارایه فاکتور خریدبا ۸۳۱ فقره، کم فروشی با ۳۶۴ فقره، تداخل صنفی با ۲۸۱ فقره و تقلب با ۲۰۴ فقره بیشترین تخلف در استان بود.

انتهای پیام/ م

هشدار تعزیرات به متخلفان در ایام اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.