معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:از ابتدای امسال تاکنون هفت کاروان زیارتی مددجویان به کربلای معلی اعزام‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛جمشیدی معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه به اعزام هفتمین کاروان زیارتی به عتبات عالیات هم‌زمان با بیست و چهارمین روز از ماه محرم اشاره و عنوان کرد: این کاروان متشکل از ۴۰ بانوی سرپرست خانوار موفق در ایجاد فرصت‌های شغلی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیت فرزندان بوده است.

 

کامیار جمشیدی با اشاره به‌پیش رو بودن اربعین حسینی، بیان کرد: ۳۶۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در مراسم پیاده‌روی اربعین سال گذشته به کربلای معلی اعزام شدند که امیدواریم امسال آمار مددجویان در پیاده‌روی اربعین به حدود دو برابر سال گذشته افزایش پیدا کند.

جمشیدی با تأکید بر اینکه نیکوکاران برای مشارکت در اعزام آن دسته از مددجویانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند می‌توانند در طرح شوق زیارت شرکت کنند، عنوان کرد: خیران برای مشارکت در این طرح حسنه می‌توانند به آدرس الکترونیکی shogheziarat.ir و یا دفاتر این نهاد مراجعه و به هر میزان که بخواهند کمک‌های خود را برای اعزام مددجویان به اماکن زیارتی همچون مشهد مقدس و کربلای معلی اهدا می‌کنند.

 

انتهای پیام/ز

تاکنون هفت کاروان زیارتی مددجویان به کربلای معلی اعزام‌شده است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.