مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه از حمایت ۱۷۰ هزار مددجو توسط کمیته امداد استان خبر داد و گفت: ۹۱ هزار نفر از این تعداد را بانوان تشکیل می‌دهند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین خدرویسی مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه  با بیان اینکه  ۱۸ هزار نفر از دختران تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه از ازدواج و تشکیل زندگی بازمانده اند گفت:همچنین آمارها حاکی از آن است که سرپرستی ۴۰ هزار خانوار را بانوان برعهده دارندو به دلایلی چون طلاق، فوت، متارکه و زندانی شدن سرپرست تحت حمایت این نهاد قرار گرفته اند.


خدرویسی ادامه داد: هم اکنون ۱۶۰مددکار در استان رسیدگی به پرونده های مددجویی خانوارهای تحت حمایت را برعهده دارند که ۳۲ مددکار و ۱۵ مشاور شاغل در کمیته امداد استان کرمانشاه بانو هستند و وظیفه این مددکاران ارائه مشاوره ها و رسیدگی به پرونده های مددجویی بانوان سرپرست خانوار است.


وی بیان کرد: هریک از مددکاران کمیته امداد استان کرمانشاه به طور میانگین پیگیری پرونده ۴۵۲ خانوار مددجو را برعهده دارد و تسهیل در مددرسانی و ارائه خدمت مطلوب به زنان سرپرست خانوار از اصلی ترین دلایل پیگیری پرونده خانوارهای دارای سرپرست زن توسط بانوان مددکار است.

 

انتهای پیام/ز

حمایت از مددجویان  تحت پوشش کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.