نونهالان گیلانی موفق به کسب رتبه عالی المپیاد جوانه های هلال احمر شدند.

کسب رتبه عالی المپیاد ورزشی امدادی نونهالان هلال احمر گیلانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مهدی ولی پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت : کسب رتبه عالی در المپیاد جوانه ها نشان از علاقه اعضای جوان بوده و جشنواره ورزشی امدادی نونهالان هلال احمر فرصتی برای آشنایی نوآموزان با جمعیت هلال احمر است.

وی افزود: جشنواره ورزشی امدادی نونهالان هلال احمر فرصتی است برای آشنایی نوآموزان با تاریخچه جمعیت هلال احمر و نهضت جهانی صلیب سرخ و ارائه آموزش های امدادی و المپیاد فرهنگی ورزشی جوانه‌ها برای آشنایی اعضای کانون غنچه های هلال احمر با تاریخچه و اصول هفت گانه جمعیت هلال احمر، اصول و روش های ایمنی و امدادی در مهدکودک‌ها فرا گرفته و به رقابت بپردازند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام کرد: کودکان در این المپیاد ، علاوه بر تاریخچه هلال احمر با روش های پناهگیری و خروج امن در زمان بحران و سوانح و حوادث، آشنایی با شماره های اضطراری و توسعه فرهنگ خودامدادی آشنا می شوند.

مهدی ولی پور بیان کرد : در 4 شهرستان استان گیلان از جمله صومعه سرا ، لاهیجان ، رودسر و آستانه غنچه ها مباحث یاد گرفته شده را به نمایش گذاشتند که طبق بررسی و ارایه مستندات به مرکز هلال احمر استان موفق به کسب رتبه عالی در کشور شد.

امید عظیمیان معاون امور جوانان استان گیلان نیز گفت: فرهنگ سازی از دوران کودکی شروع می شود و برای این امر معاونت جوانان هلال احمر اقدام به ارائه آموزش های امدادی در مهدکودک ها در قالب شعر و قصه و داستان و سرود و نمایش می کند و در حقیقت آموزش های امدادی را از سنین کودکی به نونهالان می آموزد .

وی تصریح کرد : هم اکنون 119 مهد کودک و پیش با هلال احمر استان همکاری دارند.

 

انتهای پیام/م.ع

نونهالان گیلانی موفق به کسب رتبه عالی المپیاد ورزشی هلال احمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.