معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد فارس از افزایش ۶۰ درصد کمک‌های مردمی در مرحله اول جشن عاطفه‌ها خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد مهدی کارگر معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد فارس اظهار کرد: امسال در مرحله نخست جشن عاطفه ها، ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان جمع آوری شد که نسبت به مدت مشابه پارسال که ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان جمع آوری شده بود، ۶۰ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: مرحله اول جشن عاطفه‌ها ۲۴ و ۲۵ شهریور در هزار و ۱۰۵ پایگاه ثابت و سیار مستقر در معابر، مساجد و اماکن عمومی استان برگزار و هزینه‌های جمع آوری شده به وسیله مدیران مدارس، پیش از شروع سال تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

کارگر تصریح کرد: مرحله دوم این طرح امروز در مدارس استان برگزار شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان فارس با بیان اینکه مبالغ جمع آوری شده در هر مدرسه از طریق مدیران مدارس برای تهیه مایحتاج دانش آموزان هزینه می‌شود، افزود: وجوه جمع آوری شده در مدارس بهره‌مند و غیر انتفاعی هم به اداره کل آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود تا برای دانش آموزان مدارس کم برخوردار هزینه شود.

وی بیان کرد: پارسال در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در مدارس استان فارس، ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای کمک به دانش آموزان نیازمند جمع آوری شد.

انتهای پیام/ن

جشن عاطفه ها در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.