رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد از ثبت سه وقف جدید در شهرستان بروجرد خبرداد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲ وقف در این شهرستان ثبت شده است.

ثبت ۱۲ وقف جدید طی امسال در بروجردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛حجت‌الاسلام علی ارکبان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه افزود:۱۲ وقف جدید  در بروجرد که شامل سه قطعه زمین به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان، با نیت واقفان برای کاربری مذهبی، ثبت شده است.

ارکبان وقف را یکی‌از سنت‌های حسنه در اسلام دانست و افزود: واقفین با نیت‌های مختلفی بخشی از داریی‌های خود را وقف می‌کنند که ثواب و پاداش‌های بسیار زیادی را برای خود ذخیره می‌کنند.

وی عنوان کرد: زمین کلینیک تخصصی سرطان بروجرد توسط یکی از واقفین برای بهداشت و درمان وقف شده که کار احداث آن از اواخر سال ۹۴ آغاز شد و تا کنون بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجرد، خاطر نشان کرد: این کلینیک به همراه کلینیک تخصصی تحول سلامت هر دو در زمینی به مساحت هفت هزار و ۲۵۰ متر مربع و با زیربنای سه هزار و ۲۰۰ متر مربع در حال احداث هستند که ساختمان آن تا پایان امسال تکمیل و تحویل داده می‌شود و سپس بعد از تجهیز در اخیتیار بیماران قرار می‌گیرد.

وی تأکید کرد: تمام تلاش ما این است که این کلینیک تا پایان تجهیز شده و بیماران سرطانی بتوانند از سال آینده از امکانات آن استفاده کنند.

انتهای پیام/م

 

وقف احسانی ماندگار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.