مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: بازدید های حضوری که به شکل میدانی انجام می شود برای رسیدگی به کمبودهای موجود در مدارس موثر تر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد تقی زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه بازدید از دبستان دکترهوشیار واقع در ناحیه یک اهواز بیان داشت: بازدید های حضوری که به شکل میدانی انجام می شود برای رسیدگی به کمبودهای موجود در مدارس موثر تر است.

وی افزود: بازدیدها با هدف رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مدارس صورت می گیرد و برنامه داریم با انجام این بازدید ها، در طی یک سال تحصیلی و به صورت دوره ای، چالش ها و آسیب های موجود در مدارس را به صورت جدی دنبال کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: این بازدیدها ضمن قدردانی از زحمات همکاران فرهنگی ، با حضور در کلاس های درس با دانش آموزان صحبت می کنیم و برنامه بازدید از مدارس خوزستان به صورت هفتگی در دستور کار قرار دارد تا به صورت ملموس تری مشکلات دیده شوند و مورد رسیدگی قرار بگیرند. 

شایان ذکر است؛ مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در طی این بازدید با حضور در کلاس های درس با دانش آموزان و معلمان دیدار و گفت و گویی صمیمانه داشت.

انتهای پیام/م

دیدار مدیر کل آموزش وپرورش با دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.