مدیر آموزش و پرورش شهرستان شادگان از نوسازی و مرمت 31 واحد آموزشی در قالب طرح نوسازی و طرح هجرت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید صالح فاضلی مدیر آموزش و پرورش شهرستان شادگان اظهار داشت: پروژه مهر به منظور تمهید مقدمات بازگشایی مدارس، ساماندهی نیروی انسانی، فضا و تجهیزات و ثبت نام دانش آموزان در حال اجرا است.
وی افزود: اجرای پروژه مهر برای ارتقای کمی و کیفی فعالیت های آموزش و پرورش در آستانه بازگشایی مدارس و توفیق هرچه بیش تر در امر تعلیم و تربیت، می تواند نقش کاملاً مؤثر و مفیدی داشته باشد.
فاضلی اذعان کرد:80 درصد مدارس و دانش آموزان شادگان در روستاهایی هستند و به دلیل محرومیت در مناطق روستایی در موقع انتخاب رشته فقط مجوز انتخاب رشته انسانی را کسب می کنند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شادگان گفت: به همین دلیل هم اکنون آمار رشته انسانی 2 برابر سایر رشته های تحصیلی است.
این مقام مسئول بیان داشت: تلاش می کنیم مقدمات راه اندازی دبیرستان شبانه روزی کار و دانش شادگان را فراهم کنیم تا دانش آموزان رشته های مهارتی را فرا بگیرند.
وی از جمع آوری مدارس کانکسی تا سال آینده در شادگان خبر داد و تصریح کرد: هم اکنون سه مدرسه کانکسی در شادگان وجود دارد که با ساخت 3 مدرسه جدید این مدارس جمع آوری می شوند.
سید صالح فاضلی به شناسایی دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت در شادگان اشاره کرد و اذعان داشت: برای جلوگیری از ترک تحصیل این دانش آموزان ترتیبی اتخاذ شده تا بخشی از مخارج تحصیلی آنان از جمله کتاب، لوازم تحصیل و لباس مدرسه توسط خیرین منطقه تامین شود.
وی بیان کرد: 32 هزار دانش آموز و 6 هزار نوآموز پیش دبستانی در 330 واحد آموزشی در سال جدید تحصیلی مشغول به تحصیل می شوند.
انتهای پیام/گ

بهسازی مدارس شادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.