فرماندار شهرستان شوش توسعه وهوشمند سازی مدارس رالازمه ارتقای سطح آموزشی مدارس دانست.

لزوم توسعه وهوشمندسازی مدارسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهوازرضا نجاتی در همایش یک روزه معاونین و مدیران مدارس شهرستان شوش، از آموزش و پرورش به عنوان محور توسعه و پیشرفت در هر جامعه‌ای یاد کرد و گفت: امروزه موضوع توسعه‌یافتگی هر کشوری بر اساس میزان سطح سواد افراد آن سنجیده می‌شود.

وی بیان داشت: سرمایه‌گذاری و توجه دقیق به امر آموزش و پرورش و همچنین نیروی انسانی موجب فراهم شدن موفقیت‌های چشم‌گیری برای جامعه خواهد شد و همچنین کوتاهی و بی‌توجهی در این امر مشکلات زیادی را به‌وجود خواهد آورد.

نجاتی با اشاره به سیاست دولت در خصوص هیات امنایی کردن مدارس تاکید کرد: می‌طلبد تا این موضوع با همکاری والدین دانش‌آموزان و همچنین استفاده از ظرفیت خیرین به عنوان یکی از موضوعات مهم و اساسی آموزش و پرورش پیگیری شود.

فرماندار شهرستان شوش افزود: با وجود بیش از 30 مدرسه فرسوده و تخریبی در شهرستان حضور خیرین مدرسه‌ساز در امر بازسازی و تجهیز مدارس ضروری و نیاز است تا ضمن هدایت خیرین در کمک به مدرسه‌سازی همکاری بیشتری در این خصوص صورت گیرد.

وی گفت: امروزه موضوع هوشمندسازی و تجهیز مدارس به سیستم‌های نوین یکی از اولویت‌ها است که باید در کنار این موضوع از افراد مجرب و متخصص استفاده کرد.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان شوش با اشاره به این‌که کمبود میز و نیمکت و تجهیزات آموزشی در مدارس به هیچ عنوان قابل قبول نیست اظهارکرد: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با نوسازی مدارس استان خوزستان مقرر شده است تا تمامی تجهیزات مورد نیاز مدارس تامین شود.

نجاتی از رییس آموزش و پرورش شهرستان خواست تا ضمن بررسی کمبودها موضوعات مربوطه را از طریق اداره کل نوسازی مدارس پیگیری کند.

همچنین مجتبی دیناروند مدیر آموزش و پرورش شوش در این نشست گزارشی از عملکرد این اداره ارائه کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.