اهواز؛

برخورد با قاچاق کالا در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی

فرمانده انتظامی اندیمشک از کشف تعداد1هزارو100 حلقه لاستیک خودروی قاچاق درمحور اندیمشک –خرم آباد خبرداد.

برخورد با قاچاق کالا در راستای تحقق اقتصاد مقاومتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهوازسرهنگ اکبر کروندی گفت:در پی بازرسی از خودروهای عبوری در محور اندیمشک به خرم آباد تعداد یک هزار و 100 حلقه لاستیک خودروی سواری به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف و توقیف شد.

وی افزود: یک نفر متهم در این خصوص دستگیر و پس از تکمیل پرونده مقدماتی برای طی مراحل قانونی و رسیدگی تحویل دستگاه قضایی شهرستان شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک بیان کرد: برخورد با قاچاق کالا در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی از اولویت های نیروی انتظامی است و در این مسیر از همه توان خود استفاده می کند.

کروندی اظهارداشت: از ابتدای سال جاری با تلاش ماموران فرماندهی انتظامی این شهرستان مستقر در ایست و بازرسی پل زال چند محموله قاچاق کالا کشف و توقیف شده است و همچنین قاچاق مواد مخدر در این محور نیز با تلاش و جدیت کامل کنترل می شود.

فرمانده انتظامی اندیمشک درپایان گفت: بخش دیگری از اجرای طرح ساماندهی کارتن خواب ها در این شهر است که در این طرح تعدادی از این افراد در مناطق مختلف جمع آوری و تحویل مراجع مربوطه شد ضمن اینکه 2 دستگاه خودروی مسروقه و 3 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز نیز کشف و ضبط گردید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.