رئیس بیمارستان طالقانی اهوازاز خریداری11قلم تجهیزات موردنیاز این بیمارستان خبرداد.

خریدار تجهیزات موردنیاز بیمارستان طالقانی اهوازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهوازرئیس بیمارستان آیت ا... طالقانی اهوازگفت: با تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، مبنی بر مجهز کردن بیمارستان ها، این مرکز اقدام به خرید و استقرار 11 قلم ابزار و تجهیزات مورد نیاز کرده است.
 
 روابط عمومی بیمارستان طالقانی اهواز بیان کرد: میکروسکوپ میکروسرجری دو دید، تخت های سه شکن مخصوص بیماران icu، تخت اکترومکانیکال عمل جراحی، رادیولوژی پرتابل، دیالیز، برانکاردهای شاور بد مخصوص پانسمان، انواع درماتوم های برقی و شارژی، وارمر مخصوص بیمار، اتوکلاو سریع، ست های میکروسرجری و جراحی فک و صورت و کرانیو ماگزیلوفاشیال از جمله اقلام خریداری شده برای این بیمارستان است.

بزرگ زاده افزود: با خرید این تجیهیزات، هم اینک نیاز به ارجاع بیمار به سایر مراکز درمانی به حداقل میزان خود در چند سال اخیر رسیده است.

وی گفت:در راستای تحقق اهداف تحول نظام سلامت و به موازات پیشرفت علم و به روز شدن نحوه درمان بیماران، تحولی بسیار شگرف در روند درمان به وجود آمده است به گونه ای که تجهیز بیمارستان به انواع تجهیزات پزشکی جدید و ورود تکنولوژی همراه با تکنیک های مدرن سبب افزایش کیفیت خدمات درمانی شده است.

  روابط عمومی بیمارستان طالقانی اظهارداشت: تنوع طیف گسترده خرید تجهیزات مبتنی بر درخواست پزشکان و متناسب با تقاضای بیماران در نظر گرفته شده است، بنابراین می توان گفت 100 درصد تجهیزات موجود مورد نیاز با مصرف بیماران تامین شده و همچنین رضایتمندی به 97 درصد افزایش یافته است.

رئیس بیمارستان طالقانی اهوازبیان کرد: همچنین مراحل خرید چند دستگاه اختصاصی و کمیاب از قبیل سونوگرافی داپلر لیزر، اندوسکوپی لیفتیکنگ و کانول های لیپوماتیک، اتوکاردیو گرافی پرتابل در دست اقدام است.

وی گفت: این بیمارستان تنها مرکز تخصصی و فوق تخصصی جراحی پلاستیک جنوب غرب کشور است که در ارائه خدمات درمانی به خوزستان و پنج استان همجوار پیشتاز است و با ضریب اشغال بالای تخت بیماران، بکارگیری پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک مجرب، کارکنان علاقمند و بهره مندی از تجهیزات پزشکی مدرن مشغول به فعالیت است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.