فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از دستگیری سارق حرفه‌ای با ۴۰ فقره سرقت توسط کاراگاهان پلیس آگاهی در زاهدان خبر داد.

 دستگیری سارق حرفه ای با 40 فقره سرقت به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان  در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تلفن همراه در شهرستان زاهدان، به دلیل حساسیت موضوع، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی‌های نامحسوس در مناطقی که احتمال حضور سارق یا سارقان متصور بود، یک سارق را شناسایی و حین سرقت در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سردار قنبری، با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۴۰ فقره قاپ زنی تلفن همراه با یک دستگاه موتورسیکلت در سطح شهر اعتراف کرد، افزود: این سارق پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی، تحویل مقام قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان  افزود: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و مخلان امنیت به اهداف پلید خود دست پیدا کنند و به طور قاطع با این افراد برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ع

 سارق حرفه ای دستگیر شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار