فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مخلان نظم و امنیت عمومی در شهرستان چرام هشدار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  6 سال پیش قاتل (م) در پی اختلافات طایفه ای و چندین مورد درگیری با خودروی شخصی به مقتول(ش) برخورد و موجب قتل او شد و در این مدت تلاش های زیادی از سوی خانواده قاتل و برخی مسئولان و بزرگان استان برای جلب رضایت خانواده مقتول انجام شد که بی نتیجه ماند و چهارم مهرماه امسال حکم قصاص قاتل جوان ۲۷ ساله‌ی چرامی در زندان مرکزی یاسوج اجرا شد.


فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: از روز چهارم مهرماه که حکم قصاص جوان قاتل 27 ساله چرامی اجرا و جسدش به زادگاهش شهرستان چرام انتقال داده شد شاهد درگیری هایی از سوی خانواده قاتل با خانواده متقول بوده ایم که تاکنون نیز این درگیری ها ادامه پیدا کرده است.


سردار مهدی انصاری با اشاره به اینکه در صورت ادامه این بی نظمی پلیس برخورد قاطعی از خود نشان میدهد و به هیچ وجه اغماض نخواهد کرد افزود: به دلیل نزدیکی محل خانواده قاتل و مقتول این درگیری ها و بی نظمی ها دنباله دار شده است.


وی به برهم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی در شهرستان چرام هشدار داد و گفت: نیروی انتظامی برخورد قاطع و قانونی را با متخلفان انجام می دهد و آنها را به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.


سردار انصاری افزود: صبح امروز 20 نفر از افرادی که باعث این درگیری ها شده بودند در شهرستان چرام دستگیر شدند که در خانه برخی از آنها نیز سلاح کشف و ضبط شد و اگر این روند ادامه یابد همه افرادی که در درگیری حضور داشته باشند و یا نقشی ایفا کنند را دستگیر خواهیم کرد.

انتهای پیام/د

هشدار نیروی انتظامی به عاملان درگیری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.