فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مخلان نظم و امنیت عمومی در شهرستان چرام هشدار داد و گفت: در صورت ادامه این بی نظمی پلیس برخورد قاطعی از خود نشان میدهد و به هیچ وجه اغماض نخواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   سردار مهدی انصاری به موضوع درگیری خانواده قاتل جوان چرامی با خانواده مقتول و بروز بی نظمی در سطح شهر و ایجاد ناامنی برای شهروندان اشاره کرد و گفت: بحث درگیری میان خانواده قاتل و مقتول در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل بافت قومی و قبیله ای و عرف غلط در استان همچنان وجود دارد.

وی بیان کرد:از روز چهارم مهرماه که حکم قصاص جوان قاتل 27 ساله چرامی اجرا و جسدش به زادگاهش شهرستان چرام انتقال داده شد شاهد درگیری هایی از سوی خانواده قاتل با خانواده متقول بوده ایم که تاکنون نیز این درگیری ها ادامه پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل نزدیکی محل خانواده قاتل و مقتول این درگیری ها و بی نظمی ها تاکنون دنباله دار شد به برهم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی در شهرستان چرام هشدار داد و گفت: نیروی انتظامی برخورد قاطع و قانونی را با متخلفان انجام می دهد و انها را به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.

انصاری ابراز داشت: صبح امروز 20 نفر از افرادی که باعث این درگیری ها شده بودند در شهرستان چرام دستگیر شدند و در خانه برخی از انها نیز سلاح کشف و ضبط شد و اگر این روند ادامه یابد همه افرادی که در درگیری حضور داشته باشند و یا نقشی ایفا کنند از پیر و جوان را دستگیر خواهیم کرد.

6 سال پیش قاتل (م) در پی اختلافات طایفه ای و چندین مورد درگیری با خودروی شخصی به مقتول(ش) برخورد و موجب قتل او شد و در این مدت تلاش های زیادی از سوی خانواده قاتل و برخی مسئولان و بزرگان استان برای جلب رضایت خانواده مقتول انجام شد که بی نتیجه ماند.

چهارم مهرماه سالجاری حکم قصاص قاتل جوان ۲۷ ساله‌ی چرامی در زندان مرکزی یاسوج اجرا شد.

انتهای پیام/د

 

حکم قصاص جوان قاتل 27 ساله

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.