معاون سیاسی سپاه با اشاره به توان موشکی یمن، گفت: انصارالله با تاخت موشکی ضربات مهلکی بر دشمن وارد کرد‌.

انصارالله با تاخت موشکی ضربات مهلکی بر دشمن وارد کردسردار رسول سنایی راد معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آخرین تحولات یمن، اظهار کرد: نبرد ظالمانه ائتلاف آل سعود علیه مردم مظلوم یمن برخلاف انتظار مهاجمان پیش نرفته است.

معاون سیاسی سپاه ادامه داد: برخلاف برآوردهای اولیه، مهاجمان در یمن با مقاومت سرسختانه مردم و مقاومت در یمن مواجه شدند که در این راستا چند متغیر موثر بوده است.

وی افزود: باوجود بمباران‌های متوالی و  تخریب زیرساخت‌های کشور یمن توسط ائتلاف آل سعود، مردم یمن با روحیه انقلابی و اعتقاد در برابر متجاوزان ایستاده‌اند.

سردار سنایی‌راد با بیان اینکه ائتلاف سعودی با تحمیل یک نوع بیوتروریسم و اشاعه میکروب وبا به مردم بی دفاع یمن آسیب رساندند، بیان داشت: مردم یمن هیچ‌گاه علیه مقاومت اقدامی نکرده و همچنان تایید کننده مقاومت هستند. 

معاون سیاسی سپاه با اشاره به توان موشکی یمن، تصریح کرد: باوجود خیانت‌ها و فرار برخی متخصصان موشکی در یمن، این توان به خوبی توسط انصارالله و مردم استفاده می‌شود و آنها توانستند برخی خلاءها را هم جبران کرده و با تاخت‌های موشکی در شرایط حساس علیه متجاوزان ضربات مهلکی را به آنها وارد کنند.

معاون سیاسی سپاه در پایان گفت: ائتلاف متجاوز سعودی وارد جنگی بیهوده و نابرابر شده و هیچ‌گاه جنگ نابرابر در عرصه میدانی تعیین کننده سرنوشت جنگ نخواهد بود. اراده مردم یمن و نیروهای مقاومت و امکان استفاده آنها از توانمندی‌های دفاعی از جمله توان موشکی ابزاری تعیین کننده در این تجاوز به کار گرفته شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار