فرمانده انتظامی عنبرآباد گفت: اعضای یک باند 5نفره سرقت دکل های مخابراتی و كابل های برق شناسایی و دستگیر شدند.

انهدام باند سارقان دکل های مخابراتی و كابل های برقبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود بيدشكی، فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد گفت: در پی وقوع سرقت دکل های مخابراتی و تجهيزات برقی كه منجر به قطعی برق در برخی از مناطق شهرستان و نارضايتی مردم شده بود موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.


وی اظهار داشت:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در این راستا در نهایت متهمین را شناسایی و ضمن اخذ دستور قضایی موفق شدند اعضای این باند پنج نفره را حین انتقال اموال سرقتی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از خودرو نامبردگان دکل های مخابراتی و مقادیر سیم و کابل برق سرقت شده کشف نمايند.


وی تصریح کرد: متهمان در بازجوی فنی ماموران به بزه ارتکابی خود در نقاط مختلف حوزه استحفاظی شهرستان معترف و تحقیقات در خصوص سایر جرایم آنان ادامه دارد.


فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد با اشاره به توقيف خودرو سارقان و معرفی اعضای این باند به مراجع قضايي خاطر نشان کرد: ماموران شرکت های برق و مخابرات ملزم به استفاده از لباس کار مخصوص هستند لذا شهروندان در صورت مشاهده افراد مشكوك در مسیر شبکه های مخابراتی و برق موضوع را از طريق مرکز 110 به پليس اطلاع دهند.


انتهای پیام/س

 

 باند سارقان دکل های مخابراتی و كابل های برق منهدم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار