اختصاص سهمیه سوخت گازوئیل به خودروهای دیزلی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمان از اختصاص سهمیه سوخت گازوئیل برای ناوگان دارای پروانه فعالیت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، مهدی نژاد مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمان با بیان این که سهمیه گازوئیل به کارت سوخت خودروهای دیزلی واریز می شود گفت: سهمیه سوخت گازوئیل برای ناوگان دارای پروانه فعالیت از سایت www.utcms.ir و یا ناوگان ثبت نام شده در سامانه (فاقد پروانه فعالیت)، در طی 6 مرحله به کارت سوخت خودرو واریز می شود.

وی در ادامه اظهارکرد: در صورت نبود سهمیه سوخت ناوگان به اندازه مقادیر اعلام شده در جدول ذیل، پس از پایان سوختگیری، (طبق اعلام شرکت ملی پخش فراورده های نفتی) سهمیه سوخت گازوئیل در طی 6 مرحله تا میزانی که در جدول ذیل اعلام شده است، به کارت سوخت خودرو واریز می شود.

مهدی نژاد  افزود: در صورتی که به جایگاه عرضه سوخت آفلاین مراجعه کرده و سهمیه ای معادل سهمیه ناوگانی که در سامانه( ثبت نام نکرده اند) در کارت سوخت خود مشاهده می کنند.

وی یادآورشد: به منظور بهره‌مندی از سهمیه شارژ شده در کارت لازم است یکبار کارت سوخت خود را در یک جایگاه سوخت برخط (online) عرضه سوخت دیزل قرار داده تا سهمیه در کارت سوخت افزوده شود.

مالکان خودروهای دیزلی می توانند برای آگاهی از آخرین اخبار طرح و تخصیص سهمیه سوخت دیزل میتوانند ازطریق لینک @UTCMS اقدام کنند.

انتهای پیام/ی

اختصاص سهمیه سوخت گازوئیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار