معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب چرام خبر داد و گفت: این پروژه تا دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   مسعود مرادیان معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی سال جاری و با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مطالعات اجرای پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر چرام تکمیل و این پروژه وارد فاز اجرایی شده است.

وی احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهر چرام را از مطالبات به حق شهروندان این شهر دانست و گفت: در همین راستا همزمان با اجرای پروژه تصفیه خانه فاضلاب تلاش خواهد شد توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب در سطح شهر چرام نیز انجام گیرد.

مرادیان با بیان اینکه طی سال جاری عملیات توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب در سطح پنج شهر استان از جمله یاسوج، دهدشت، دوگنبدان ، چرام و سی سخت انجام شده است، افزود: در این مدت بیش از 27 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در سطح این شهرها اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر اجرای پروژه‌های توسعه شبکه آب و فاضلاب در سطح شهر دوگنبدان سرعت بیشتری به خود گرفته است، عنوان کرد: در نمیه اول امسال بیش از 16 کیلومتر شبکه توزیع آب و شبکه جمع آوری فاضلاب در سطح شهر دوگنبدان انجام گرفته است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ارتقاء خدمات دهی به مشترکان آب و فاضلاب و تسریع در اجرای پروژه‌هایدر دست اجرا جزو مهمترین برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب شهری استان است.

 

انتهای پیام/ش

بهره برداری از پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر چرام  تا دو سال آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.