رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدخترگفت: برای تجهیز مرکز شبانه‌روزی خدمات جامع سلامت بخش معمولان از توابع این شهرستان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ ناصر بابایی ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح مرکز شبانه‌روزی بخش معمولان گفت: بخش معمولان با حدود ٢٥هزار نفر جمعیت که از این تعداد پنج هزار نفر جمعیت شهری است در شمال حوزه شهرستان پلدختر واقع شده است.

وی افزود: در پی بازدید وزیر بهداشت و قول مساعد وی و پیگیری‌های نماینده پلدختر و معمولان در مجلس در تحقق وعده‌های ارتقا خدمات بهداشتی درمانی شهر معمولان و با همکاری و حمایت‌های رییس دانشگاه علوم پزشکی طی یک سال گذشته این مرکز افتتاح شد.

بابایی گفت: ‌اکنون مرکز دندانپزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی، ارتقا آزمایشگاه و رادیولوژی این مرکز آخرین مراحل بهره‌برداری را طی می‌کند.

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: در سال گذشته 2 دستگاه آمبولانس به شهر معمولان اختصاص داده شده که ‌اکنون از سه دستگاه آمبولانس برخوردار است وامید است در آینده نزدیک طی تحولاتی که رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان داده‌اند شاهد کلنگ زنی‌های ساخت مراکز درمانی بیشتر در شهرستان پلدختر باشیم.

انتهای پیام/د

۱۵ میلیارد ریال برای تجهیز مرکز شبانه‌روزی خدمات جامع سلامت معمولان هزینه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.