رئیس کل دادگستری لرستان:

مطالبه اصلی مردم خرم آباد، تسریع در تکمیل طرح زیرگذر بهارستان

تسریع در روند این طرح از مطالبات مردم است لذا شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خرم آباد باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  جعفر بدری روز چهارشنبه در نشست تخصصی با شهردار و اعضای شورای شهر خرم آباد در سالن جلسات دادگستری لرستان افزود: رفع موانع کار دستگاه‌های اجرایی جزو برنامه‌های ثابت دستگاه قضایی است لذا مسئولانی که به فکر خدمات رسانی به مردم هستند همواره مورد حمایت مراجع قضایی قرار خواهند گرفت.

طرح زیرگذر بهارستان با یک هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار در سال ۹۳ کلنگ زنی شد و به دلیل منابع مالی محدود شهرداری این رقم به ۶۴۰ میلیارد ریال کاهش داده شد که باید در ۲۴ ماه به بهره برداری می‌رسید.

 طرح احداث این زیرگذر به طول یکهزارو ۴۰۰ متر و عرض ۳۵ متر به منظور حل مشکلات ترافیکی این منطقه در حال اجراست که کندی روند اجرای آن منجر به بروز مشکلاتی برای شهروندان و کسبه شده است.

رئیس کل دادگستری لرستان همچنین اظهار کرد: با ترکیب جدید اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خرم آباد و تدوین برنامه کوتاه مدت انتظار می‌رود خدمات رسانی بیشتری به مردم انجام شود.

وی اصلاح مهندسی مبلمان شهری خرم آباد را ضروری خواند و افزود: اجرای موسیقی زنده محلی و فعالیت گروه‌های تئاتر شهری به مناسبت‌های مختلف در فضا‌های عمومی و پارک‌ها تاثیر خوبی بر روحیه جوانان دارد.

وی گفت: جوانان امروز هنر‌های تجسمی می‌خواهند و در برخی موارد فیلم و ثبت یک اثر هنری بسیار تاثیرگذار است.

بدری با تاکید بر لزوم ایجاد یک فضای مناسب برای فعالیت دستفروشان افزود: باید نسبت به انتقال صنوف مختلف به شهرک صنوف خرم آباد اقدامات لازم انجام شود.

وی اظهار کرد: جمع آوری کودکان کار، معتادین متجاهر، رسیدگی و پیگیری مطالبات مردم، برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز از اقدامات ضروری شهرداری و اعضای شورای شهر است.

۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بدهی شهرداری خرم آباد

شهردار خرم آباد نیز در این دیدار گفت: دادگستری و دستگاه قضا همواره ارتباط خوب و موثری با شهرداری داشته اند.

وحید رشیدی با اشاره به یک هزار و ۲۰۰ نیرو فعال در شهرداری خرم آباد افزود: تنها ۷۰ درصد اعتبارات مصوب شهرداری تخصیص می‌یابد و این در حالی است که در طول چهارسال گذشته بدهی شهرداری از ۳۸۰ میلیارد ریال به ۲ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی افزود: در زمینه ساماندهی دستفروشان همکاری لازم با نیروی انتظامی در سطح شهر انجام می‌شود.

انتهای پیام/ د

تسریع در تکمیل طرح زیرگذر بهارستان از مطالبات مردم خرم آباد است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.