معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 174 تن از هموطنان آسیب دیده در حوادث و سوانح جاده‌ای، طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به گزارش عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر طی 24 ساعت گذشته در سراسر کشور، اظهار کرد: طی این مدت 96 ماموریت امدادی برای کمک به هموطنان آسیب دیده در سراسر کشور انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه به 174 تن از هموطنان آسیب دیده از حوادث و سوانح، طی 24 ساعت گذشته امدادرسانی شده است، افزود: 77 تن از هموطنان با انجام عملیات متعدد، نجات داده شده، 57 نفر توسط عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل و 92 نفر نیز از خدمات درمان سرپایی بهره‌مند شده اند.

معاون عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر درباره انجام عملیات رهاسازی مصدوم در سوانح ترافیکی، خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته 10 مورد عملیات رهاسازی انجام شده است که 15 مصدوم از داخل خودروها در سوانح ترافیکی رهاسازی شده اند.

برگزاری آزمون کسب درجه ایثار برای یک هزار نجاتگر هلال احمر

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به پایان یافتن برگزاری جلسات مرحله ششم کمیته های کشوری اعطا و ارتقای درجه در پایان شهریور سال جاری برنامه ریزی لازم برای برگزاری آزمون درجه ایثار برای نجاتگران واجد درجه نجاتگر یکم جمعیت هلال احمر در معاونت برنامه ریزی و آموزش‌های تخصصی این سازمان صورت پذیرفته و از 11 مهرماه سال جاری آزمون سراسری کسب درجه ایثار جمعیت هلال احمر در محل سازمان امداد و نجات برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در این مرحله روزانه 100 نفر از واجدان شرایط در آزمون شرکت می کنند، تاکید کرد: در حال حاضر یک هزار نجاتگر یک آماده آزمون و اخذ درجه ایثار هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار