فاز نخست استادیوم ورزشی ۵ هزار نفری شهرستان گرمسار در هفته تربیت‌بدنی افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در حاشیه بازدید از استادیوم ورزشی 5 هزار نفری گرمسار گفت : پروژه استادیوم ورزشی 5 هزار نفری گرمسار از سال 88 آغاز به کارکرده که باگذشت 8 سال اکنون فاز اول آن در حال تکمیل است.

 

وی با اشاره به در پیش بودن هفته ورزش و تربیت‌بدنی بیان کرد: فاز اول این پروژه در زمینی به مساحت 13 هکتار بناشده است و زیربنای فاز اول استادیوم 5 هزارنفری گرمسار بالغ‌بر 15 هزار مترمربع است.

 

وی عدم تخصیص به‌موقع اعتبارات را از مهم‌ترین دلایل طولانی‌شدن زمان این پروژه دانست و گفت: تاکنون بالغ‌بر 4 میلیارد تومان در این استادیوم هزینه شده است و برای تکمیل آن نیازمند اعتبارات بیشتری هستیم.

 

فتاحی با اشاره به اینکه بالغ‌بر 20 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نهایی فاز اول و آغاز فاز دوم پیش‌بینی‌شده است، ابراز کرد: چمن مصنوعی، پیست دو و میدانی، سرویس بهداشتی، سیستم روشنایی، رختکن لباس ازجمله بخش‌های مهمی است که در فاز اول به بهره‌برداری می‌رسد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه راه‌اندازی این پروژه ملی یک ظرفیت مناسب برای جامعه ورزشی شهرستان گرمسار به شمار می‌رود تصریح کرد: سکوی تماشاچی برای 1000 نفر در فاز اول نیز افتتاح می‌شود.


انتهای پیام / ه


افتتاح استادیوم ورزشی ۵ هزار نفری شهرستان گرمسار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.