سمنان،

ناکامی هف از صعود به لیگ یک- گزارش تصویری

دیدار دو تیم هف سمنان و شاهین شهرداری بوشهر در استادیوم پانزده هزارنفری ولایت سمنان برگزار و با تساوی خاتمه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ از سری بازی های هفته نهم لیگ دسته دو فوتبال کشور عصر امروز تیم هف سمنان در مقابل شاهین شهرداری بوشهر در سمنان به مصاف هم رفتند. در این بازی در ابتدا سعید حیدری  دروازه شاهین را باز کرد و سپس مجید خدابنده‌لو توپ را وارد دروازه هف سمنان کرد و در پایان این بازی با تساوی یک بر یک پایان یافت.

با این تساوی، هف سمنان دیگر امیدی به صعود ندارد و باید برای فصل آینده تلاش کند و شاهین نیز با این تساوی، امیدهایش برای صعود را زنده نگه داشت و همه چیز را به روز آخر کشاند.

ناکامی هف از صعود به لیگ یک- گزارش تصویریناکامی هف از صعود به لیگ یک- گزارش تصویریناکامی هف از صعود به لیگ یک- گزارش تصویریناکامی هف از صعود به لیگ یک- گزارش تصویریناکامی هف از صعود به لیگ یک- گزارش تصویریناکامی هف از صعود به لیگ یک- گزارش تصویریناکامی هف از صعود به لیگ یک- گزارش تصویریناکامی هف از صعود به لیگ یک- گزارش تصویریناکامی هف از صعود به لیگ یک- گزارش تصویریناکامی هف از صعود به لیگ یک- گزارش تصویریناکامی هف از صعود به لیگ یک- گزارش تصویریناکامی هف از صعود به لیگ یک- گزارش تصویریناکامی هف از صعود به لیگ یک- گزارش تصویریناکامی هف از صعود به لیگ یک- گزارش تصویریناکامی هف از صعود به لیگ یک- گزارش تصویریناکامی هف از صعود به لیگ یک- گزارش تصویری
 انتهای پیام / ا - ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار