فرمانده انتظامی استان اصفهان امنیت را مهم و ضروری دانست و گفت: در نظام اسلامی امنیت باید مردم پایه و مردمی باشد تا ماندگار شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مهدی معصوم‌بیگی  امروز با حضور در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان اظهار کرد: از همه تلاش‌ها و مجاهدت‌های احمد مقامی در دوران 5 سال خدمت خود در شهرستان دهاقان تشکر می‌کنیم زیرا به خوبی درخشیدند و مردم، نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس و مسؤولان از ما تقاضای ادامه همکاری با وی را داشتند و ما خواهان فعالیت او در ستاد انتظامی استان اصفهان بودیم اما وی به دلایلی درخواست فعالیت در شهرضا را داشت.  

وی امنیت را مهم و ضروری دانست و اذعان کرد: در نظام اسلامی امنیت باید مردم پایه و مردمی باشد تا ماندگار شود.

فرماندهی انتظامی استان اصفهان امنیت را یکی از افتخارات کشور دانست و عنوان کرد: خدمت به مردم عبادت بوده و و مردم شایسته خدمت حداکثری و نظم و امنیت در کشور هستند.

معصوم‌بیگی با اشاره به افزایش ضریب امنیت در جامعه گفت:  امنیت رکن اساسی هر کشوری تلقی می‌شود و امیدواریم که هم‌چنان ادامه داشته باشد.

هم‌چنین در ادامه علی اصغر قاسمیان در این جلسه اظهار کرد: مردم مومن و قدرشناس شهرستان دهاقان از زحمات احمد مقامی کمال تقدیر و تشکر را دارند زیرا او همانند یک سرباز واقعی به خوبی انجام وظیفه کرد.

فرماندار شهرستان دهاقان با بیان اینکه امنیت برای هر کشوری ضروری است اذعان کرد: یکی از مولفه‌هایی که امروز در هر کشوری ضروری بوده امنیت است و در ایران به خوبی مشاهده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با ایثار نیروی انتظامی، ارتش، سپاه و سایر ارگان‌ها با برقرای امنیت یکی از کشورهای قدرتمند هستیم.

قاسمیان گفت: امنیت زیر ساخت همه فعالیت‌ها از جمله سیاسی و اقتصادی به شمار می‌رود و باید قدر آن‌را بیشتر بدانیم و از فرصت‌های محدود برای تلاش در عرصه‌های مقدس استفاده کنیم.

اسماعیل پریشانی فرمانده جدید انتظامی شهرستان دهاقان نیز در این جلسه اظهار کرد: افزایش ضریب امنیت جان، مال واخلاق، برخورد با متخلفان، سارقان، مزاحمان نوامیس مردم، برخورد با سوداگران مرگ، قاچاق‌چیان کالا و مواد مخدر مهم‌ترین مقوله‌ها و فعالیت‌ها در سطح شهرستان دهاقان محسوب می‌شود.

وی افزود: ایجاد فضای سالم برای رشد و شکوفایی جوانان امر مهمی بوده که باید به آن نیز پرداخته شود.

 فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان دهاقان اعتیاد را خانمان‌سوز دانست و اذعان کرد: حتما آموزش هدفمند به مردم شهرستان و مقابله با فروشندگان مواد مخدر در دستور کار قرار می‌گیرد.

 وی با بیان اینکه جامعه نیاز به امنیت دارد، عنوان کرد: اگر زیرساخت‌های امنیت فراهم شود مردم در آرامش کامل به سر می‌برند و جامعه در رشد و پویایی حرکت می‌کند.

پریشانی گفت: تعامل و همکاری با امام جمعه، ائمه جماعات، شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران، معتمدین و ریش‌سفیدان شهرستان امر مهمی تلقی می‌شود که حتما محقق می‌شود تا در پیشبرد اهداف کمک شود.

در این جلسه نماینده مردم دهاقان و شهرضا در مجلس شورای اسلامی و سایر مسؤولان از زحمات احمد مقامی فرمانده سابق انتظامی شهرستان دهاقان تجلیل به عمل آمد و اسماعیل پریشان به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان دهاقان معرفی شد.

 

انتهای پیام/م 

 

امنیت رکن اساسی هر کشوری تلقی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.