فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در مدت 5 سال گذشته در شهرستان شهرضا 19 تن مواد مخدر کشف و 50 باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مهدی معصوم بیگی  امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با بیان اینکه رسالت اصلی نیروی انتظامی حفظ نظم و امنیت داخل کشور، ارائه خدمات انتظامی به مردم و پیشگیری از جرم در جامعه است، اظهار داشت: پلیس مسؤول حفظ امنیتی است که آحاد مردم و نهادها تولید می‌کنند.

 وی با تأکید بر اینکه ایجاد امنیت در جامعه مشروط به ایجاد تعامل بیش دستگاه‌های مختلف و نیروی انتظامی است، افزود: مردم، دستگاه‌ها، نهادهای فرهنگی و اجتماعی و رسانه‌ها در تولید امنیت نقش اساسی دارند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره کشف مواد مخدر در شهرستان شهرضا با وجود ایست و بازرسی شهید امامی، گفت: در مدت 5 سال گذشته در شهرستان شهرضا 19 تن مواد مخدر کشف و 50 باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شده است.

وی با اشاره به وجود 110 ایستگاه انتظامی در سراسر کشور، بیان داشت: ایست بازرسی شهید امامی شهرضا یکی از این ایستگاه‌ها است که خدماتی در سطح ملی ارائه می‌دهد و هر سال مواد مخدر بسیاری در این پایگاه کشف می‌شود.

با اشاره با اینکه مردم یکی از ارکان مهم امنیت در جوامع امروزی هستند، بیان داشت: طرح‌های جدیدی به منظور افزایش امنیت و ارتقای سطح امنیت شهر اصفهان در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است محمدحسین باباکلانی به عنوان فرمانده انتظامی این شهرستان، منصوب شد.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم تودیع ومعارفه فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.