همزمان باسفر استاندارکرمان به سیرجان ومنطقه چهارگنبد ،پروژه آبرسانی به دو مجتمع اسلام آباد وبل پروست چهارگنبد کلنگ زنی شد.

پروژه آبرسانی به 8روستای سیرجان کلنگ زنی شد به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  علی رشیدی مدیرعامل شرکت آبفار استان کرمان گفت: عملیات اجرایی برای آبرسانی به 8روستای تابع این دو مجتمع آغاز شد.

وی افزود: مجتمع آبرسانی اسلام آباد چهارگنبد وبل پروست چهارگنبد دارای 8روستای تابعه بوده وازچندی قبل مطالعات تامین آب دراین روستاها که در شرایط کوهستانی ومنطقه خاص جغرافیایی نیز واقع شده اند، آغاز شده است.

رئیس هیئت مدیره آبفار استان اظهار کرد:این پروژه شامل حفر و تجهیز دو حلقه چاه خواهد بود ونیز دو مخزن 100مترمکعبی آب برای اجرایی شدن آن باید احداث شود.

وی گفت:همچنین نیاز است که 2هزار متر خط برق برای اجرایی شدن این پروژه به دلیل سختی مسیر وبعد مسافت ، خریداری و اجرا شود.

رشیدی تصریح کرد:این پروژه که از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تامین اعتبار خواهد شد، قرار است در سریع ترین زمان ممکن توسط پیمانکار پروژه شرکت نگارستان سازه به بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آبفار استان تاکید کرد:از دیگر اقدامات مورد نیاز برای اجرای این پروژه خرید واجرای شبکه داخلی به طول 10هزار متر است که در راستای اجرای پروژه باید انجام شود ؛اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح بالغ بر12هزار میلیون ریال است .

 

با بهره برداری این پروژه در نهایت جمعیت 800نفری روستاهای تابع این طرح به نعمت آب شرب سالم دسترسی پیدا می کنند.

انتهای پیام/ح

800نفر در سیرجان چشم براه آب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
منطقه چها گنبد سیرجان پر از چشمه و قنات است با حفر چاه تعداد زیادی از این چشمه ها و قنات ها خشک خواهد شد چرا با استفاده از اب چشمه ها و قنوات ابرسانی نمی شود لطفا کارسناسی شده کار کنید روستای ما کنار اسلام اباد است یقینا با حفر چاه اب ان خشک خواهد شد ده ها هزار درخت خشک شده و مردم اواره شهرها می شوند