معاون بهداشت و درمان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت : خانواده‌های معظم شهدای بهداشت و درمان این استان تجلیل می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، جعفر دیابی معاون بهداشت و درمان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت : خانواده‌های معظم بهداشت و درمان و نیز ایثارگران و پیشکسوتان این حوزه تجلیل می‌شوند.


وی افزود: این قهرمانان عرصه ایثار و شهادت در دومین اجلاسیه 96 شهید و گردهمایی ایثارگران بهداشت و درمان استان سمنان تجلیل می‌شوند.


وی با اشاره به اینکه نخستین اجلاسیه شهدای بهداشت و درمان دفاع مقدس استان سمنان در سال 1394 برگزار شد افزود: در این سال اجلاسیه برای گرامیداشت یاد و نام 88 شهید شناسایی شده در حوزه بهداشت و درمان دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد.


معاون بهداشت و درمان سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه بیش از 900 ایثارگر از مجموعه جمع ایثارگران استان سمنان مربوط به حوزه بهداشت و درمان‌اند تصریح کرد: ایثارگران و شهدای بهداشت و درمان دفاع مقدس شامل پزشکان، بهیاران، امدادگران، حاملان مجروحان، بهداشتیاران و رانندگان آمبولانس می‌شوند.


دیابی با بیان اینکه از سال 1394 تا کنون از مجموع سه هزار شهید استان سمنان، 6 شهید دیگر بخش بهداشت و درمان شناسایی شدند گفت : بر این اساس، دومین اجلاسیه شهدای بهداشت و درمان دفاع مقدس استان سمنان به منظور گرامیداشت یاد و نام 96 شهید این حوزه برگزار می‌شود.


به گفته وی، از مجموع 96 شهید بهداشت و درمان دفاع مقدس استان سمنان، یک شهید پزشک بوده و 6 شهید نیز بهداشت و پزشکیار، 56 شهید امدادگر، 9 شهید حامل مجروحان، 9 شهید راننده آمبولانس و 18 شهید نیز بهداشتیار و عضو کادر بهداشت و درمان رزمندگان دفاع مقدس بودند که به شهادت رسیده‌اند.


معاون بهداشت و درمان سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه 6 امدادگر شهید استان سمنان هنگام حمل مجروحان به فیض شهادت نایل شدند عنوان کرد: جامعه بهداشت و درمان استان سمنان در جای جای این سمنان شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.


انتهای پیام / ه


برگزاری گردهمایی ایثارگران بهداشت و درمان استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار