همایش ویژه اشتغال سیزدهم شهریورماه امسال در گرمسار برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: همایش اشتغال در گرمسار با محوریت توسعه اشتغال روستایی برگزار می‌شود.


نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این همایش در سیزدهم شهریورماه امسال برگزار می‌شود افزود : توسعه واحدهای تولیدی کوچک یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش در گرمسار است.


کاتب با بیان اینکه اشتغال و تولید و از بین بردن فقر در کشور محور فعالیت دولت است تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی و بهره‌گیری از مهارت و تخصص روستاییان دو اصل مهم برای ایجاد اشتغال و خودکفایی است.


وی با تأکید بر اینکه توسعه کارآفرینی مردم روستا یکی از مهم‌ترین رویکردهای مجلس است اظهار داشت : این همایش فرصت خوبی برای بهره‌گیری و رونق کارآفرینان برتر در مناطق روستایی است.


نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی از حضور برخی مسئولان کشوری در این همایش خبر داد و افزود : اصغر نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و معاون اشتغال وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در این همایش حضور دارد.


کاتب با اشاره به اینکه حفظ جمعیت روستانشین در سراسر کشور یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مجلس است تصریح کرد: عدم اشتغال جوانان و کمبود امکانات رفاهی یکی از مهم‌ترین عوامل مهاجرت مردم از روستاها به شهر است.


وی اظهار داشت : در این همایش برخی از طرح‌های کارآفرین برتر روستایی که از محل صندوق کارآفرینی امید در گرمسار تسهیلات دریافت کردند معرفی و تجلیل می‌شود.


نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها را یکی از اهداف برگزاری این همایش اعلام کرد و افزود: دولت از طرح‌های کارآفرینی و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی حمایت می‌کند.


انتهای پیام / ذ


توسعه واحدهای تولیدی کوچک یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری همایش گرمسار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.