برای تکمیل مرحله اول سیلوی 100 هزار تنی گندم شهرستان گرمسار 80 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت : هدف از ساخت این سیلو ، افزایش سطح زیر کشت گندم در شهرستان های گرمسار و آرادان و شرق استان تهران است.


وی با بیان این که سیلوی گرمسار  ظرفیت ذخیره گندم تا 200 هزار تن را دارد ، اظهارداشت: زیرساخت این طرح ملی به گونه‌ای انجام شده که می توان با افزایش جمعیت و سطح زیر کشت، میزان ذخیره این محصول راهبردی کشاورزی را افزایش داد.


نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : با راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در گرمسار، ساخت سیلوهای گندم برای احداث واحدهای تولیدی انواع شیرینی و نان در این منطقه بسیار مطلوب است و با ساخت این طرح علاوه بر رونق گندم‌کاری، راه اندازی واحدهای تولیدی فرآوری محصولات کشاورزی افزایش می یابد.


کاتب یادآور شد :  سیلو ی گرمسار از 38 کندو ذخیره گندم برخورداراست و از مهرماه امسال ساخت 15 کندو دیگر در دستور کار پیمانکار و مجری این طرح قرار دارد.


نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت : این طرح با سرمایه گذاری مستقیم بانک توسعه اسلامی در حال ساخت است و بهره برداران این طرح مهم ملی گندم کاران شرق استان سمنان هستند.


انتهای پیام / ه


80 میلیارد تومان برای تکمیل سیلوی گرمسار نیاز است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.