رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از بهره برداری از خط تولید داروی ضد سرطان در زرندیه تا پایان سال خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حاجی پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از راه اندازی خط تولید داروی ضد سرطان در زرندیه تا پایان سال خبرداد وگفت: این خط تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

حاجی پور با اشاره به اینکه خط تولید داروی ضد سرطان در شرکت دانش‌بنیان نشاط دارو مستقر در شهرستان زرندیه تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته افزود: با تکمیل ساخت و تجهیز این خط، تولید داروی ضد سرطان قابل بهره‌برداری می‌شود.

وی اضافه کرد: این واحد تولیدی برای اولین بار اقدام به تولید داروی ضد سرطان با روش خاص در سطح کشور می‌کند و با استفاده تجارب گذشته و انجام کار‌های تحقیقاتی توانسته به ساخت این دارو‌ها دست پیدا کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ادامه داد: بعد از راه‌اندازی خط تولید داروی ضد سرطان، این شرکت دانش‌بنیان دارویی به صورت آزمایشی افتتاح می‌شود و محصول تولیدی پس از اخذ تائیدیه از وزارت خانه متبوع پروانه بهره‌برداری شرکت صادر و بهره‌برداری تولید محصول رسما آغاز خواهد شد.

شرکت نشاط داروبه همت جمعی از متخصصان داروسازی کشور با هدف تولید اختصاصی دارو‌های ضد سرطان بنیان‌گذاری شده و بنا دارد در کنار تولید دارو‌های نسل قدیم ضد سرطان نانو دارو‌ها و دارو‌های بیوتکنولوژی در حوزه سرطان را هم تولید کند.


انتهای پیام / ج

بهره برداری از خط تولید داروی ضد سرطان زرندیه تا آخرسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار