جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان به حضورفرماندار وجمعی ازمدیران واحد های صنعتی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  حبیب ا...خنجری فرماندار زرند  ضمن اشاره به این که تولید باید با محیط زیست سازگار باشد گفت: اهمیت حفاظت از محیط زیست به عنوان موهبتی الهی و لزوم پیشگیری از تخریب آن بر کسی پوشیده نیست.
خنجری ضمن اشاره به این مطلب که زندگی صنعتی در بسیاری از موارد باعث ایجاد انواع آلودگی های زیست محیطی شده است افزود: احساس مسئولیت در قبال سرمایه های تجدید ناپذیر باید سرلوحه برنامه ریزی در تولید محصولات قرار گیرد و صرفا تولیدی که منتج به تخریب محیط زیست و سلب آسایش مردم شود پسندیده نیست.
وی با اشاره به آلودگی های موجود در شهرک های صنعتی که زندگی برخی شهروندان را تحت تاثیر قرار داده است از مسئولین و متولیان امر خواست با جدیت نسبت به کاهش آلودگی ها و تولید محصول، بدون تخریب محیط زیست همت گمارند.
نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: با پیگیری های امیری نماینده مردم درمجلس و  حسینی نژاد، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان، در صدد هستیم جلسه ای بمنظور حل وفصل مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی شهرستان برگزار تا راهکارهای لازم در این خصوص اندیشیده شود.

انتهای پیام/ی

تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در زرند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.