کرمان؛

گردهمایی پیش کسوتان برق زرند

همزمان با هفته خانواده و تكريم بازنشستگان دهمین گردهمايی پيشكسوتان شرکت مدیریت تولید برق زرند برگزار شد .

گردهمایی پیش کسوتان برق زرندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سام ایزدی مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق زرند ، در اين مراسم با قدرداني از حضور پيشكسوتان تولید برق در اين گردهمايي ، بازنشستگان را افرادی با تجربيات بسيار والا و ارزشمند دانست .

وی با اشاره به حمايت شركت مديريت تولید برق زرند از بازنشستگان افزود : نیروگاه برق زرند همواره سعي کرده است در حد توان و در سایه قوانين و مقررات توجه خاصی به پيشكسوتان اين صنعت داشته باشد. وی شادابي و سرزندگي دوران بازنشستگي را رمز جلوگیری از كهولت و سالخوردگي عنوان کرد.

 ایزدی ، پایداری واحدهای تولیدی و ثبات چندین ساله نیروگاه برق زرند را مدیون تلاش همکارانی دانست که درطول سالیان متمادی، روزهای پرنشاط جوانی خود را صرف پایداری واحدهای تولیدی کردند.

جواد جمشيدی جم مدير عامل كانون بازنشستگان صنعت برق استان کرمان هم با قدردانی از برگزار کنندگان این مراسم در خصوص خدمات رفاهي و درمانی بازنشستگان صحبت کرد و افزود در راستای رفع مسائل و مشکلات بازنشستگان جلسات منظم ماهیانه برگزار می شود .

محسن حاج حسینی مدیر منابع انسانی شرکت مدیریت تولید برق زرند و مسئول برگزاری این همایش هدف از برگزاری دهمین جشن را تجلیل و تکریم خدمات بالای این عزیزان و فراهم نمودن زمینه ای برای تجدید دیدارها بین افرادی که بیش از 30 سال به عنوان همکار با این واحد کار کرده انداعلام کرد وگفت: که هیچ یک از کارکنان به واسطه بازنشستگی، فراموش نخواهند شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار