شهید ایران زاد از کسانی بود که در عملیات بدر به فیض شهادت نائل آمد.

زندگی نامه شهید ایران زادبه گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهید رحیم ایران زاد سال 1340 در شهرستان خوی به دنیا آمد، تحصیلات خود را تا اخذ مدرک دیپلم ادامه داد. وی علاوه بر مطالعات درسی به مطالعه غیردرسی علاقه وافری داشت طوری که شیوه ی زندگی انبیا و اولیا الهی الگوی زندگیش بود.با تحمیل جنگ ناخواسته از طرف استکبار جهانی به دست صدام به صف رزمندگان اسلام در جبهه ها می پیوندد و در عملیات های محمد رسول الله (ص) و رمضان شرکت کرده و زخمی می شود،سرانجام در 63/12/10 عازم جبهه می شود و در عملیات بدر به فیض شهادت نائل آمد.


فرازی از وصیت نامه شهید


ای پروردگار ما ، مواخذه مکن ما را اگر فراموش کردیم یا خطا کردیم . الهی آنها که به تو تولی و توکل دارند بنای امیدشان بر پایه ای متین و جکم استوار است، تویی که از پیدا و پنهانشان خبر داری وآشوب ضمیر آشفتگان را هم از آنها آشکارتر میبینی.

اما سخنی کوتاه با ملت شهید پرور ایران به خصوص مردم عزیز و شهید پرور خوی که اول از همه خود و شما را به تقوای الهی سفارش می کنم که امیرالمومنان علی (ع) می فرمایند: بندگان خدا شما را سفارش می کنم به تقوی و ترس ازخدا، که آن توشه و پناه ازعذاب اوس توشه ای است که دارنده اش را به منزل می رساند و پناهی است که از سختی ها میرهاند.

انتهای پیام/

بیوگرافی شهیدرحیم ایران زاده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار