محمد میرزائی نماینده جوان تنیس کشورمان در رقابتهای تنیس بین المللی جوانان ITF زیر 18 سال در بیروت لبنان به دو پیروزی با ارزش دست یافت .‌

صعود محمد میرزایی به مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای تنیس بین المللی جوانان بیروت لبنانبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد میرزایی نماینده کشورمان در مسابقات بین المللی تنیس جوانان با کسب دو پیروزی به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تنیس بین المللی جوانان راه یافت.

در دور نخست بازیها شارما از هند با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و در دور نیز نماینده کشورمان با نتیجه (64-64) مقابل سام ناهاسا از فرانسه به پیروزی رسید.میرزائی در مرحله یک چهارم نهائی امروز به مصاف لئوناردمیسدراهیس از آلمان خواهد رفت .

در این دوره از مسابقات بازیکنانی از کشورهای ایران - لبنان - ترکیه - امریکا- سوریه - آلمان - کانادا- قبرس- مصر- فرانسه - هند - عمان - قطر- مصر حضوردارند.
سینا مقیمی دیگر نماینده کشورمان و بخت دوم این مسابقات در دور اول با قرعه استراحت روبرو و در دور دوم بازی خود را با نتیجه دو بر صفر (75-75) به نورالدین از مصر واگذر کرد و از گردونه رقابتها حذف شد .

همچنین ارگین توتونچی دیگر بازیکن ایرانی در دور اول حریفی از ترکیه بنام آنتال رابا نتیجه دو بر صفر(62-63) شکست داد و در دور دوم مغلوب روی تابت بخت اول قهرمانی از لبنان با نتیجه (62-60) شد و از گردونه رقابتهای انفرادی حذف شد .

این مسابقات تا روز شنبه 25 شهریور در بیروت ادامه خواهد یافت .

انتهای پیام /

درخشش تنیس باز جوان ایران در بیروت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار