نداف گفت: در همه جای دنیا،با قواعد ورزش تنیس آشنا هستنند اما متاسفانه در ایران به این رشته بها نمی دهند.

ویراییش.... تنیس// حمید رضا نداف: به رشته تنیس بها نمی دهندحمیدرضا نداف در گفتگو با خبرنگار  حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ورزش تنیس در همه جای دنیا جز رشته دوم و سوم مهم کشورشان به شمار می رود.اما متاسفانه در ایران چنین  مسئله ای نیست و به این ورزش بها نمی دهند.

ملی پوش تنیس کشورمان ادامه داد:در اکثر کشورهای اروپایی،ورزش تنیس را می شناسند و قواعد بازی  را بلد هستند.متاسفانه سیستم ورزش ایران مشکل دارد و  به سادگی از این رشته مهم  می گذرند.

نداف افزود: وزارتخانه باید برای تنیس بودجه ای در نظر بگیرد که در نهایت فدراسیون انگیزه اش برای برگزاری مسابقات زیاد شود و این رشته ورزشی  ارتقا یابد.اکنون ترکیه برگزار کننده مسابقات بین المللی است،کشوری که در گذشته 2 تنیس یاز مطرح داشت اما در حال حاضر،6 یا 7 تنیسور مطرح دارد که توانستند مقام های زیادی کسب کنند.

او درباره مسابقات پیش رو گفت: حدود دو هفته دیگر قرار است به همراه امیروالا معدنچی  در مسابقات فیوچرز که به میزبانی ترکیه است شرکت کنیم.سطح این مسابقات بالاست و از همه کشورها در این مسابقات شرکت می کنند.

عضو تیم ملی تنیس کشورمان درباره قهرمانیش در مسابقات جایزه بزرگ گفت: رقابت بسیار خوبی بود.حدود یک ماهی می شد که به صورت شخصی تمرین می کردم که خداروشکر زحماتم به بار نشست.

انتهای  پیام/

 نارضایتی حمیدرضا نداف از وضعیت تنیس ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار