امام جمعه ایلام گفت:طرفداران فتنه ۸۸ بدانند که ایلام جای تاخت و تاز نیست و ما هم در برابر آنها ساکت نخواهیم نشست.

در برابر طرفداران فتنه ۸۸ ساکت نخواهیم نشستبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،آیت‌الله محمدنقی لطفی در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام بیان کرد : اگر وزیر کشور تصمیم بر جابجایی مدیریت ارشد استان (استاندار) دارند باید از افراد کارآمد استفاده کند چون خبرها حکایت از این دارد که سکاندار مدیریت  ارشد استان ایلام به کسانی واگذار می‌شود که در فتنه ۸۸ حضور فعال و در آشوب‌های خیابانی در کنار سران فتنه حضور داشته‌اند.

وی افزود: قطعا ایلام جای تاخت و تاز طرفداران فتنه ۸۸ نیست و ما هم در برابر آنها ساکت نخواهیم نشست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: استاندار آینده ایلام باید وابستگی به عاملان فتنه ۸۸ و اصلاح طلبان افراطی نداشته باشد و باید به دور از افراطی‌گری سیاسی به دنبال رفع مشکلات مردم باشد.

 

لطفی تصریح کرد: حکومت امام علی (ع) زمینه‌ساز قیام جهانی و حکومت عدالت‌گستر مهدی آل محمد (عج) است و ولایت فقیه سد محکمی در برابر نفوذ و توطئه‌های گوناگون نظام سلطه و استکبار جهانی است.

 

وی ادامه داد: اهمیت حادثه غدیر به این خاطر است که امامت و ولایت به عنوان ساختار حکومت اسلامی و نظام سیاسی و مدیریت حاکم عادل و زمامدار عدالت گستر از طرف خداوند توسط پیامبر برای همه بشریت است.

 

خطیب جمعه ایلام گفت: پیام و حماسه غدیر ولایت و رهبری امام عادل در همه ابعاد سیاسی و دینی است، حماسه غدیر خط بطلان بر اسلام منهای سیاست است، غدیر معرف عالیترین سیستم حاکمیت در جهان است.

 

وی ادامه داد: تحریم‌های جدید و مشکلات بانکی و کار شکنی‌های رژیم آمریکا حکایت از شکست برجام دارد، با اظهارات نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد تردیدی باقی نگذاشت که رژیم آمریکا و رئیس  جمهور قصد ندارد که پایبندی به ایران و توافق هسته‌ای را تائید کند. اما او از یافتن بهانه‌ای در چارچوب برجام عاجز شده و برای خودداری از صدور تائیدیه بهانه‌هایی از قبیل بازدید از مراکز نظامی نقص حقوق بشر و حمایت از تروریسم عنوان می‌کند.

 

لطفی تصریح کرد: تهدید در برابر تهدید را دولت مردان از کره شمالی در برابر بد عهدی آمریکا یاد بگیرند، بازدید از مراکز نظامی ایران توسط آژانس بین‌المللی اتمی و آمریکا آرزوی تحقق ناپذیر و به گور رفتنی آنان است.

 

امام جمعه ایلام اضافه کرد: دستگاه دیپلماسی ایران باید در برابر اظهارات آمریکا در سازمان ملل انقلابی و کوبنده ظاهر شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: کشتار وحشیانه مردم بی‌پناه میانمار با چراغ سبز آمریکا و سکوت معنادار سازمان ملل و حقوق‌های بشری انجام می‌گیرد، قتل عام هولناک و بی‌رحمانه مردم میانمار مصداق بارز نسل‌کشی مسلمانان است.

وی ادامه داد: جنایت علیه بشریت و این کشتارها با سکوت جهانی به ویژه سازمان ملل و حقوق بشر صورت می‌پذیرد، قطعا رژیم فاسد و کودک کش اسرائیل نقش بزرگی در فاجعه میانمار دارد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: این مردم مظلوم و بی‌گناه چند دهه گرفتار تبعیض و بی‌عدالتی و پاکسازی قومی و مذهبی توسط رژیم فاسد و مزدور حاکم میانمار هستند، ظاهرا جان مسلمانان میانمار برای سازمان ملل و نهادهای بین‌المللی ارزش ندارد.

 

انتهای پیام/ع

خطبه های نماز جمعه 17 شهریور ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.