رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مردم استان بوشهر در حمایت از مردم مظلوم میانمار راهپیمایی می‌کنند.

راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم میانمار دراستان بوشهر برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نصرالله شفیعی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کشتار بی‌رحمانه و کوچ اجباری ده‌ها تن از مردم مسلمان و بی‌پناه، از سوی دولت ستمگر و نژادپرست این کشور دل هر انسان آزاده‌ای را متألم و دردمند می‌کند.

وی اضافه کرد: این جنایت وحشیانه و سوزاندن زن و مرد، کودک و پیر که هیچ جرمی جز مسلمانی ندارند در حالی صورت می‌گیرد که مجامع بین المللی در برابر این فاجعه بزرگ انسانی و نسل کشی مسلمانان بی‌تفاوت و دست به سکوتی خائنانه زده‌اند.

شفیعی ادامه داد: تداوم این جنایات تبدیل به یکی از بزرگترین فاجعه‌های بشری می‌شود و اگر هر چه زودتر سازمان‌های بین المللی و کشورهای اسلامی دست به کار نشوند هزاران نفر دیگر در بدترین وضعیت تار و مار خواهند شد.

وی بیان کرد: در همین راستا مردم مسلمان استان بوشهر ضمن اظهار همدردی با مردم بی‌پناه و ستم‌دیده میانمار و در اعتراض به این کشتار بی‌رحمانه و سکوت مجامع بین‌المللی روز جمعه ۱۷ شهریورماه پس از اقامه نماز در سراسر استان دست به تظاهرات خواهند زد تا خشم و نفرت خود را از این کشتار و نسل کشی اعلام دارند.

شفیعی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از همه مردم استان بوشهر دعوت به عمل می‌آورد که با حضور گسترده خود در این تظاهرات بار دیگر همدردی و همراهی خود را با برادران و خواهران مسلمان خود در کشور میانمار اعلام دارند.

انتهای پیام /پ

راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم میانمار دراستان بوشهر برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.