رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان، از دستگیری فردی که در مراسم عروسی اقدام به تیرندازی هوایی کرده بود، ولی منجر به قتل ۲ نفر از مهمانان و مجروحیت چهار نفر دیگر شده بود، خبر داد.

دستگیری قاتل در کمتر از دو ساعت در زاهدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ ابراهیم ملاشاهی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس مبنی بر قتل ۲ نفر و مجروحیت ۴ نفر دیگر در یکی از مناطق شهرستان زاهدان، بلافاصله اکیپی مجرب از پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر عزیمت کردند.

وی افزود: در بررسی و تحقیقات میدانی توسط پلیس مشخص شد که فردی ۴۵ ساله با یک دستگاه خودرو در مراسم عروسی که در حال برگزاری بوده با اسلحه به صورت سهوی به طرف مهمانان شلیک می‌کند که در این حادثه ۲ نفر به قتل و چهار نفر دیگر مجروح می‌شود.

سرهنگ ملاشاهی در ادامه اظهار داشت: چهار مصدوم بلافاصله جهت درمان به بیمارستان منتقل می‌شود، ولی دو نفر دیگر به علت خونریزی شدید فوت می‌کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تحقیقات بعمل آمده ضارب شناسایی و در یک عملیات ضربتی توسط کاراگاهان پلیس آگاهی دستگیر و یک قبضه سلاح گرم از نوع تپانچه نیز از وی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان سخنان خود افزود:متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ع

دستگیری قاتل درزاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار